Intervju sa Michael Primom (Pinnacle eSports trader)
|
|
|
||||
Michael Prim je poceo igrati dotu od samih pocetaka Warcrafta 3 (Dota All stars). Takodjer je igrao Counterstrike od verzija 1.3 do 1.6 . Njegovo iskustvo u tome ga je dovelo do Pinnacle-a gdje radi kao Live Trader za eSportove od sredine 2015. godine. Mike, kako si uopce saznao za Pinnacle eSports odijel i koja je tvoja uloga? Prije sam bio ukljucen u gamersku industriju (mmporpg / mobilne igre) ali nisam tu vidio nekakav bitan pomak u karijeri, pa mi je prijatelj savjetovao da saznam vise o cijeloj industriji koja stoji iza sportskog kladjenja. Vidio sam oglas u kojem se trazi asistent za eSports, prijavio se i dobio sam posao. Trenutno radim kao live trader za eSports (specijaliziran za Dotu 2 i CSGO). Koja je najveca razlike u eSports industriji sto se tice igraca i kladionicara? Za pocetak, kad igrate protiv momcadi koja se cini puno gora ili puno bolja od vase, imate osjecaj da cete ih ili pregaziti ili cete biti pregazeni, ali realno gledajuci linija izmedju sanse za pobjedom ili porazom (za bilo koju momcad) je puno tanja nego li zapravo mislite. Osobno imam veliko razumijevanje kako sve to funkcionira i kako koeficijenti prikazuju sansu neke momcadi za pobjedom - s obzirom na posao koji radim, morate analizirati apsolutno sve. Sa igrackog aspekta, sad kad zaigram, imam puno bolji pregled i drugaciji nacin razmisljanja kako pojedine smrti u igrici, ukljucenost pojedinih igraca i ciljevi koje smo si postavili - pomazu ili stete mojem timu. Sad kad je Live Trader postala puno veca odgovornost unutar eSports odjela, mozes li nam reci zasto je eSports sam po sebi postao toliko popularan? Kako vrijeme unutar igrice prolazi, situacija se obicno drasticno mijenja u korist jedne momcadi, a kladionicari mogu doci do apsolutno svih informacija koje im trebaju (ako razumiju igricu) i uvijek se trude primjetiti nesto sto meni promakne. Fanovi momcadi takodjer dobivaju priliku za kladiti se na svoj tim a u live kladjenju ovdje svakako mogu dobiti bolje koeficijente u ocekivanju comeback-a ako su u pocetku u negativnom polozaju. Koje promjene u tijeku igre imaju najvise utjecaja na kladionicare, a kad kladionicari jednostavno pretjeruju sa situacijom? U Doti 2 na primjer, mid-game borbe nose sa sobom puno tezine, jer je tu nekakva prekretnica u samom tijeku daljnje igre. Medjutim, kao i u svakom sportu, comebackovi se i ovdje dogadjaju pogotovo ovisno o herojima koji su slozeni za kasnije borbe, tako da je bitno obracati paznju i na kasnije borbe, jer svega 1 borba moze znatno okrenuti ishod cijele igre. Imam osjecaj da ljudi pretjerano reagiraju na rane kill-ove, pogotovo na First Blood. Postoji li neki savjet koji bi mogao dati live bettorima? Najbitnije je poznavati momcadi koje igraju, i poznavati njihove game planove, kako bi mogli zakljuciti da li se drze tog plana i da li plan unutar same igre ide onako kako bi trebao ici. Ako momcad ima plan da se bori konstantno i uzme 2 ili 3 heroja koji ce samo kruziti po mapi, ali bezuspjesno, onda obicno druga momcad ima prednost sto se tice farminga. Jako je bitno razumijevanje same igrice i pregled svih detalja kojima mozete pristupiti, dakle puna koncentracija. Clanak je preuzet sa Pinnaclesports. |